Slechte bereikbaarheid en soms langere levertijden.
Helaas zijn wij momenteel slechter bereikbaar dan dat u van ons gewend bent. Sinds de Corona uitbraak en helemaal sinds september 2020 zijn de bestellingen en aanvragen voor stalen, offertes e.d. enorm toegenomen en wordt er veel gebeld en gemaild met vragen over wanneer er geleverd wordt, vragen over een product e.d.
Indien u belt, kan dit in de aangegeven tijden. We hebben meerdere inkomende lijnen op de centrale en wanneer iedereen in gesprek is kunt u alsnog het antwoordapparaat krijgen.We verzoeken u, het even later nogmaals te proberen.
Heeft u een vraag over uw bestelling? Graag het order/bestelnummer bij de hand houden.
Note: de levertijden van de stoffen en overige producten staan bij ieder item in de webshop vermeld. De levertijden verschillen van ca. 3 werkdagen tot 2-3 weken. Dit zijn de levertijden die voor de Corona uitbraak gangbaar waren. Vanwege de hieronder genoemde problemen graag rekening houden met wat vertraging. Met name de stoffen uit Engeland en de stoffen met langere levertijden lopen het meeste vertraging op. Waar we kunnen proberen we u tijdig in te lichten.
Bekijk voor u belt of mailt a.u.b. eerst even de aangegeven levertijden in onze webshop. Het komt regelmatig voor dat er een bestelling 1-2 dagen geleden is geplaatst en dat klanten verwachten dat hun bestelling dan ook al wordt geleverd.
Door de Covid-19 zijn er wereldwijd veel problemen ontstaan. In veel landen wordt nog steeds veel thuis gewerkt. Het verkrijgen van grondstoffen, fabriceren van de producten en het verzenden hiervan levert hierdoor problemen op. De Brexit heeft het probleem alleen nog maar verergerd. De douane in Europa en ook de vervoerder die op Engeland rijden waren niet goed voorbereid op de Brexit en veel containers blijven lang staan voordat goederen zijn ingeklaard. Dit wordt gelukkig langzamerhand beter.
Daarnaast zijn online-bestellingen enorm toegenomen en kunnen webshops en wij dus ook, dit niet zo snel verwerken als we zouden willen en moeten. Ook de pakketdiensten zijn overbelast en het duurt vaak langer voor er bezorgd wordt aan ons en ook mede daardoor aan u. De aangegeven levertijden kunnen we niet meer garanderen.
Tegelijkertijd is ons personeelsbestand gewijzigd. Dit levert extra problemen op.
We hebben gelukkig een aantal nieuwe medewerkers gevonden, maar omdat werken in een webshop met een specialistisch aanbod lastiger is te leren, duurt inwerken langer. De service zal zodra het personeel goed is ingewerkt weer verbeterd worden en we verwachten dat we na de vakantieperiode weer normaal kunnen draaien en dat onze bereikbaarheid ook weer goed is. Tot dan wordt mail soms te laat (of helaas niet) beantwoord en hebben we moeten kiezen om telefonisch op bepaalde uren niet bereikbaar te zijn. Dit omdat we toch een aantal uren ongestoord moeten kunnen doorwerken. Een aantal van onze personeelsleden nemen ook geen telefoon aan, omdat antwoord geven op de meeste vragen te lastig is en ze worden ingezet voor het verzenden van de knipstalen en bestellingen.
Wij hopen voor uw begrip in deze situatie.